Totul despre 1.5 TSI, performanţe, consum
Motorul 1.5 TSI dezvoltat de grupul Volkswagen şi a intrat în producţie anul trecut. 1.5 TSI este un motor pe benzină turbo cu injecţie directă ce dezvoltă 150 CP suficienţi cât să facă faţă cu succes pe caroserii mult mai mari.
De altfel îl regăsim şi pe SUV-urile del a Volkswagen, Skoda, SEAT. Aşadar un propulsor pe benzină în 4 cilindri cu 4 supape per cilindru suficeint de potent şi economic.
Dacă vei folosi modul eco vei simţi din plin eficienţa acestuia din punct de vedere al consumului însă dacă îi vei da kick down motorul este fâşneţ şi vei avea experienţe de neuitat
Să vorbim şi despre cuplu. Motorul dezvoltă un cuplu de 250 Nm la 1500-3500 rot/min.
Fie că este configurat cu cutie de viteze manuală în 6 raporate sau DSG nu vei avea probleme din acest punct de vedere. Cutia şi motorul sunt neaşptat de bune.
1.5 TSI îl regăsim pe Volkswagen Golf 7, Jetta, Passat, Skoda Karoq, Kodiaq.
Propulsorul de 1.5 TSI poate fi configurat pe autoturisme din versiunile de echipare superioare şi într-adevăr este mai scump faţă de 1.2 TSI.
Noul motor 1.5 TSI cu patru cilindri, alimentat cu benzină, are 250
Nm și dispune de tehnologia dezactivării parțiale cilindrilor (Active
Cylinder Management).
Nm și dispune de tehnologia dezactivării parțiale cilindrilor (Active
Cylinder Management).
Consumul mediu este estimat la numai 5,0 l/100 km,
cu 1 l mai puțin decât la vechiul 1.4 TSI.
cu 1 l mai puțin decât la vechiul 1.4 TSI.
Ulterior, VW va oferi și o versiune Bluemotion, cu 130 CP și un consum de 4,6 l/100 km, prețul acesteia nefiind comunicat. Accelerația de la 0 la 100 km/h durează 8,3 secunde, iar viteza maximă este de 216 km/h.
Motorul este EURO 6 şi are emisii între 112- 114 g/km
Consum 1.5 TSI
Consumul pentru acest motor se situează între 4.9 şi 5.1 l/100 km Poate la mersul în oraş vara consumul e nu e aşa mic 4.9- 5l/100kmMotorul este un veritabil competitor pentru motoarele diesel.Păreri 1.5 TSI
Propulsorul de 1.5 litri TSI este o alegere buna pentru cei care vor un plus de sportivitate generat de turbo propulsorul TSI.
Buna ziua . Ma intereseaza achizitionarea unui vw tiguan 2019 , 1.5 tsi – 130 cp . Imi poate spune cineva care este consumul real la oras ? Multumesc .
in oras intre 9 si 12 litri, depinde de greutatea piciorului si cat de lin conduci. in afara scoti 5.5-6.5. eu am o skoda karoq.
Passat 2018 1.5 150cp, DSG, are un consum de aproximativ 13 – 14% in traficul bucurestean. In afara media este de 7%.
Deci, nu prea se potriveste cu ce spune producatorul… Tot motorul de 2.0TDI este mai eficient 😉
Consumul urban la Tiguan 2019 1.5 tsi 130 cp este foarte relativ, functie de oras. Dar pot sa iti spun ca in afara consuma cam 5.5, fara autostrada, mers relativ ponderat.
Am Tiguan 1.5 TSI, 150CP, DSG. In afara consumul este de 7.5-8% iar in Bucuresti este de 12-13-14%. Am obtinut si 19% in aglomeratie bara la bara. Stil de condus normal. Media la 6000 km este 11.6 deci vorbele astea cu consum mediu de 5.0 sunt vrajeli aruncate ca sa prosteasca lumea…
Nu am scos niciodata consum in afara mai mic de 7, chiar si cu ACC, chiar si incercat sa merg cat am putut eu de mosnegeste. Efectiv asta e consumul ….
Nu credeam ca VW ajunge sa afiseze alte consumuri decat cele efectiv reale realizate pe teren. Eu am un Tiguan 1.5 TSI, manuala, din iunie 2020. Am vreo 6000 km. Niciodata consumul, mers in zeci de conditii, nu a scazut sub 6.7l/100km. In oras… MANANCA. Si fara a merge sportiv. Nu as mai lua vreodata VW. Aveau dreptate aia care spuneau ca VW a ramas doar un nume. Nu mai vorbesc de cate bube are deja la 6000. Si i-am mai auzit si pe altii. Dar eu va confirm cazul meu. Real si constatat in teren. Sa vina acum fanii VW si sa spuna… stai ca nu e asa, ca… , ca…. ca pe dincolo… Sau sa ma invete careva sa le bag masina inapoi pe gat…
Așa se întâmplă…când te arunci la motor mic benzină..pe suv compact…chiar turbo…s-ar putea să nu bată cu ce dă producătorul…dar…visați în continuare…și nu vă informați…să-ți fie învățătură..și …mai ușor cu băgatul mașinii pe gât,man..când ești prost…și crezi tot..ce-ți bagă producătorii în ochi..bagi mâna adânc în portofel…să fim sănătoși !
Pentru mine e mai bun un 2.0 diesel decat 1.5 tsi . cuplu mai mare si demaraj mai bun .
Acum depinde de fiecare. Eu as prefera mai mult o benzinara decat un diesel. Un diesel e mai pretentios (intr-adevar consum mai mic). Un 1.5 TSI e chiar foarte bun, e un motor fasnet. Nu mai zic de 2.0 TSi care este pe seria RS de la Skoda. Dadeam asa exaemnu Skoda.
Salutare,eu am un vw golf 7 tsi,benzina,1.5l din 2020 luat la 0 km și am doar 8000 km pana acum dar sunt f mulțumit de aceasta mașină în afara faptului k m am grăbit puțin adik la capacitate ma refer a portbagajului fiind o familie cu 2 adulti și 2 copii,ma bate gândul sa o dau când termin ratele la banca și sa îmi iau un passat,păreri despre passat?